energikick

Underbara tisdag och var kom denna energi ifrån? jag fattar ingenting?? haha
när jag vaknade imorse så snoozade ja,för typ första gången ett litet tag, för ja ville verkligen inte gå upp, och framförallt inte upp och träna! Men ja gjorde det!
Tog en STOR kopp kaffe, ifrån min nya kaffemaskin jag fick av svärföräldrarna igår, som ja är riktigt lycklig över haha.. och lite banan så drog jag ut på en runda. Hade tänkt mig 20 minuter men ja hade HUR mycket energi som helst så ja sprang på i 50, och hade kunnat springa längre om ja hade haft tid :D, haha men det hade ja ju inte eftersom ja sov lite längre ;P
Nu har jag precis ätit min supergoda och superstora frukost, ja är ju ensam hemma på mornarna så det blir lys så att det heter duga. Blev kaffe,scones,färskpressad juice, och en liten fruktsallad med keso..Så nu står ja mig till lunch och så ^^, hihi
Ska hoppa in i en dusch nu innan ja ska in till kalmar, kolla present till systeryster och "till några andra ;P" haha... sen blir de plugg och solande som gäller för min del!
Ha en bra dag! =)
miin fina maskin.
Så kvällfikat igår blev:
nästan nybakade bullar och nybryggt kaffe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0