Duktig

Vart tog denna dag vägen? Den har verkligen sprungit iväg, men det kanske beror på att man gick upp sent men det känns inte som om jag har hunnit göra någonting.
I förmiddags tog jag mig en lång och härlig promenad i solen och skogen och var typ 30 cm ifrån att trampa på en 70 cm,stor och äcklig svart orm!! Snacka om att jag höll på att skita på mig, f*n asså vad rädd jag var! USCHA! Skrek som en liten mes, sen så hade ja,eller jag har gåshud, när jag tänker på det!
Kom hem, satte mig i solen ett tag och bara var, gick in och gjorde supergoda och inte så nyttiga våfflor till oss till middag, gudomligt gott. Har inte gillat de så mycket förut men nu äter vi det väldigt ofta och det är ju väldigt gott. Med sylt och soyagrädde så var det bra för min mage =D, även en med lite keso på,för att vara lite "nyttig" typ haha.
Sen satt ja en stund ute i solen och lekte lite, åkte till nybban och fota lite på platsen och sen gick ja på cirkelträning på gymmet.
Oj oj vad det var tugnt och svettigt, men det kanske beror på att jag drack igår och inte rört mig på det sättet på länge men det var otroligt skönt!
kom typ precis hem med pizza till hjärtat. blir en myskväll i soffan och glo på film, så att man blir trött..måste ju komma i säng i tid idag annars vet man inte när man kommer upp imorgon!
hoppas ni haft en bra dag!
otroligt vackert och härligt!
ful bild på mig,men lite så såg ju ut igår..fast med lädertaits och bandet mitt över pannan först ;P

Kommentarer
Postat av: fanny

sv; tack så mycket :D ojdå, men hade du smörat våffelgärnet? (;

2012-04-30 @ 11:18:18
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0