don´t stop!

Blä blä blä, bajs bajs bajs! Ja vad mer kan man säga?? inte vet ja. snurresprätt i huvudet på mig just nu!
Gårdagen blev väl upp och ner. Älsklingen kom hem, jag bröt ihop totalt och fick ligga i hans famn och skrika,gråta, va ja ville i typ 2 timmar, vilket var väldigt skönt faktiskt men inte så bra. Efter de var ja helt slut men ja satte mig ändå och "pluggade" lite.
Sen gjorde vi en SUPERgod middag, smördegsbakad fläskfilé med sås och sallad, mmmm ^^ gottigott. Sen låg vi bara och mös i soffan med ett glas vin och godis! helt underbart var det, kändes att det behövdes.
.
Idag har ja tagit en cykeltur med svärföräldrarna på morgonen, lite hemma gym, in till nybban och "observerat" lite, middag hos svärföräldrarna och nu har ja försökt ta tag i skolan. Men det går inte! usch vad det inte går!!! fuck it!
Men ja hade iaf ett helt underbart samtal med min bästaste vän Katta! Tack för att du finns gumman och tror på mig som många andra gör, men du sätter inga krav eller klagar utan låter mig få göra vad jag vill, hur jag vill och du är helt underbar! Saknaden är enorm, men snart är detta elände över och ja ska komma och ta hand om dig! längtar så! DU är och kommer alltid att vara bäst! I LOVE YOU SO! <3
..
Men dags att j'vla skitplugga nu!!
.
.
.
DON´T STOP BELIEVING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0