Birthsday

Det är ingen vanlig dag, nej det är min födelsedag Hurra, Hurra, Hurra ;P haha
.
Japp, idag är det min födelsedag och ja, är väldigt lycklig och mår bra!
klockan är inte ens 11 och jag har hunnit med SÅ mycket,tack vare älsklingen!
Han väckte mig halv 6 med att låta mig få vakna upp i en varm och stor och kärleksfull famn som pussa på mig och sa hur underbar osv. ja var ^^, man kan ju inte vakna upp bättre! (jo dock lite senare ;P). Sen efter ett tag gick vi upp, han hade gjort frukost till mig, en stor skål med fil och fruktsallad och så en nygräddad brödbulle (okej de va färdigbakade så värmde på den men ändå ^^,), kaffe och c-vitamin..Oooh han är helt underbar! Sen fick ja även mina presenter, nya skor och en parfym av världens bästa! GUD SÅ UNDERBAR han är!
.
Sen hade han bråttom till jobbet, då satte jag igång.. jag har bakad "bagels", chokladbollar, hunnit träna, duscha och göra mig fin, fota lite och även tagit tvätten! japp man hinner med mycket på 4 timmar =D
nu ska ja plugga lite, iväg till nybro och handla lite, fota lite, ha handledning och sen ska ja hem igen och laga mat,göra paj och fixa inför ikväll. då blir de lite firande hemma med familj och vänner!
Nej. nu ska ja fortsätta göra lite nytta ^^,
Ha en superbra dag!
mina skor och parfym ^^,
"bagels" och chokladbollar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0