äkta Vänskap

Just nu är det som sagt lite mycket!
Tankarna snurrar runt och allting blir kaos.
Men i just dessa dagar så vet jag att jag har den bästa vän man någonsin kan ha. För när allting sviker och det känns tufft, lyfter ja luren och ringer till min vän!
En vän som funnits där dag ut och dag in, även om vi inte hörts/sets varje dag så vet jag att VAD det är gäller, NÄR det än är så är vänskapen som störst!
Tack för allt stöd just nu Katta!
Du är den finaste människa jag vet!
och du tror på mig i vått och torrt!
Jag kommer alltid älska dig!
Du och jag vet vad äkta vänskap är!
2012-04-04-dag-1-med-julia-julias-kamera_196937524_large
I BELIVE IN YOU!

Kommentarer
Postat av: Katta

Älskade finaste vän! Blir helt rörd när jag läser ju! Vi är som gjorda för varann. Trots avstånd så är vi aldrig långt ifrån varann. Vi kämpar o kämpar sida vid sida. När jag ger upp så bär du mig en bit tills jag kan stå på egna ben igen och jag gör samma för dig. I med - och motgång har vi kämpat. Men aldrig släppt taget och nu är bandet starkare än nånsin förr. Min älskade vän jag älskar dig mer än du förstår! <3

2012-04-07 @ 13:19:36
URL: http://followkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0