9/4

Jag älskar min man så otroligt mycket! Framförallt nu när jag inte alls känner mig på topp!
Igår efter att han hade tagit disken så la vi oss i soffan HELT utmattade och kollade på "the bodyguard" och han va min lilla boduguard för mig ;) eller är! Men iaf, så hade vi en supermysig kväll bara han och ja, vilket verkligen behövdes! och den blev inte så sen för min del, rätt så trött.
idag har det varit en skit dag egentligen men ja låtsas som om den inte varit det..la mig och vilade en stund på kvällen för att behålla humöret så pass glatt som möjligt, även fast skolan skiter sig! För jag kommer inte att ro hem detta!! det känner jag!
.
jaja, nu ska ja lägga mig i soffan och dumglo på tv eller så ska ja fortsätta plugga..vi får se =/
mår inge vidare iaf men skit samma. detta ska inte va ett klotterplank för mig så ja slutar nu!!
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0