What to do?

Shit vilken lång och intensiv och krånglig dag det har varit. Vet inte om jag kan kalla den bra eller inte, känner mig iaf väldigt ledsen och nere i kroppen, helt slut psykiskt!

Men började skolan idag vid 9-tiden då det var lite information om olika småsaker i skolan. sen blev det ner till en stor lokal där alla lärare skulle stå och presentera sig, och när de stod där så började de berätta om att det fanns en student ifrån Sverige hit och dit och så fick jag ställa mig upp och visa för ALLA vem jag var, sjukt pinsamt!
Sen så skulle jag försöka få tag i proffesorn som ja skulle ha kontakt med, men hon skulle inte va där på hela terminen så ja, man kan väl säga att det inte riktigt blev som jag hade planerat. Skulle även försöka hitta mitt learning agreement och allt men ingenting fanns, och eftersom proffesorn till mig inte är där vet jag inte vem som ska ta hand om detta. Så med andra ord. Efter flera timmar med magont och flängande och slängade överallt så fick jag lite ordning på det men inte helt. Detta gör ju att jag går med en klump i magen hela tiden, har även insett att jag givit fel adress till vissa saker, vilket inte är bra!
Börjar även fundera på om detta verkligen är det som jag ska göra, om det verkligen är så viktigt!! Om jag gör detta för att få mig själv att kanske må dåligt? jag vet inte. på ett sätt är det kul, men kan jag verkligen klara det?
Alla pratar tyska hela tiden, även nu när de vet att jag inte är härifrån och det är jobbigt. jag står där ibland som ett fån och fattar ingenting. Vilket inte är så kul. Okej, så kommer jag ju komma in i språket men ja, när??

Okej, ska inte kasta ut massa skit här nu men men!!

I alla fall, hela dagen har gått åt till "stadth-rally" vilket var att vi skulle gå runt i aachen och göra massa konstiga saker, tex. dricka vatten ur "Elisenbrunnen"-vilket är ASVIDRIGT!!.. sen fick vi spela teater, göra konstiga saker för att få pengar, klä av oss kläder och skriva med hit och dit.. ja ni vet, det gamla vanliga som man göra på "nollning"..
Ganska kul och jag var den enda i min grupp med kamera PLUS att jag var svensk så blev kallad "Die Schweden" hela tiden haha.. lite kul.
Men jag kan säga att jag är helt slut i huvudet efter dessa 5 timmar som vi har varit ute, så jag gick faktiskt hem lite tidigare för att vila. Ska iväg nu ikväll igen på grillkväll och hoppas på att de pratar lite engelska med mig, annars kan det bli tufft.
Men jag försöker!!

Men saknaden efter DIG är enorm idag!! Vet inte vad det beror på, om att jag sett andra par, eller hört ditt namn eller om jag bara är så otroligt kär att jag vill hoppa rakt in i din famn just nu!! Göra vad som helst!!
I LOVE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0