Stiga upp nu??

God morgon!
Gud va ja är trött,inte kul att stiga upp vid 7 tiden på en lördagmorgon när man kom i säng vid 1,men man får väl skylla sig själv :P

Hade en trevlig kväll igår med en fransk tjej (Maeva). Vi satte oss på en mysig liten bar på en gata i staden och tog en drink och bara prata. prata om allting, och de kändes som om vi har känt varandra hur länge som helst medan vi bara har kännt varandra i typ 1 dag. Men det var verkligen skönt att känna så. Att man kan ha någon och bara lufta sig med och som är i samma ålder och så.
Så ja, vi satt där hela kvällen och glömde bort tiden TOTALT, skulle mött upp de andra på någon bar i närheten men vi orkade inte, klockan var runt 12 när vi kom på att vi kanske skulle ta oss därifrån och ingen av oss kände direkt att vi ville gå ut igen. Så satt kvar där i en halv timme till sen så åkte vi hem.
Skönt att hoppa ner i sin säng efter en låååång dag med skola och mycket funderingar..

Så vad gör jag uppe såhär tidigt?
Jo, ska till Bonn nu under dagen och ska möta upp Christina vid 8 så måste göra mig i ordning så att vi kan gå till stationen tillsammans och möta resterande gäng. Hoppas på en bra dag, ser så ut. Det har blivit sommar här igen, varmt och skönt och solen skiner. Igår kunde man gå utan jacka på kvällen och det var SKÖNT kan ja säga!!! =D
Men nu är det dags att göra mig i ordning. Ha en bra dag!

btw.. i torsdagskväll när ja satt i sängen så skakade den, men ja, ja la inte så stor uppmärksamhet i det men fick reda på igår i skolan att det hade varit en liten jordbävning i en stad en bit bort på torsdagskvällen och att man kunde känna av det här i Aachen, det var nog den då :D?? kanske kanske!

GUD VAD JAG SAKNAR DIG MIN ÄLSKLING! INGENTING ÄR DENSAMMA UTAN DIG HÄR, längtar efter att få vara i din famn och få pussa på dig, titta in i dina fina ögon och bara känna mig lugn och säker!! WE CAN MAKE IT!
I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

The two of you Will make it!! :) I know that!!

Puss <3

2011-09-10 @ 08:26:48
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0