Sol och zumba

Dagarna blir bara varmare och varmare här nere känns de som, inte som om det går emot höst och vinter i alla fall.
Idag har jag haft skola en del av dagen, två gånger och emellan gångerna så var jag hemma och pratade med älsklingen..Jag hann även med att ligga i en stor park och sola, idag kom de nog upp till 30 grader och det var riktigt varmt och svettigt :P
Hem direkt efter skolan och byta om till gym kläder, för sen så begav jag mig ut på äventyr.Nej men jag var på zumba för första gången i mitt liv och det kan ja säga, svårt men kul och grymt svettigt. Så efter en timma gick jag hem i kvällsolen och tog mig en välförtjänt dusch och skämde bort mig med Ben & Jerrys.

Så nu ligger ja i sängen och funderar på om allting har fixat sig och om jag måste skicka in och fixa massa annat skit men de bör väl lösa sig snart hoppas ja.
ska kolla lite film innan ja somnar, måste ladda lite energi inför Köln-trippen imorgon. Ska bli kul, hoppas bara Christina följer med!!

Jaja, nu blir de movie-time



på väg hem ifrån ett svettigt pass, otroligt vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0