pust

Trött och ganska precis hemkommen, eller nej, 50 minuter sen men det känns inte som om jag riktigt kan slappna av och så än. Måste lugna ner mig på något sätt, varit lite mycket idag :P

Men jag började den SOLIGA och VARMA dagen med en liten morgonpromenad på 30 min, så skönt! och så hem och få i mig lite frukost innan jag gick till skolan hade den första "riktiga" skoldagen med lektion på riktigt med lärare och allting och det var tufft. Ganska intressant men jobbigt och tufft. höll på till 5, sen så handlade jag lite innan jag skulle tillbaka till skolan för att ha möte med professorn där.
Mötet gick väl ganska bra, men är fortfarande väldigt snurrig och yr efter allting och ska på möte igen imorgon, så mycket som ska fixas att man håller på att tuppa av. men förhoppningsvis så lugnar de sig snart!

Nu ska ja ta lite kvällmat innan ja ska däcka i sängen framför en film och invänta ett underbart samtal med min älskling! Längtar verkligen efter att få höra hans röst och allting just nu! Behöver det, lugnet och allt!
Så hoppas ni har haft en bra dag.

Imorgon hoppas ja på lika varmt väder, kunde liksom gå i shorts och linne kl. halv 8 på kvällen i slutet av september, det är helt SJUKT men skönt :P hehe..

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag älskar dig min prinsessa!! Puss <3

2011-09-27 @ 07:56:16
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0