Morgonmotion.

God morgon!
Började denna fina, soliga dag med en 55 minuters långpromenad här i Aachen, knata runt lite här och där och ja, mycket fina hus och områden finns det. Men iaf, det var riktigt skönt att få sova ut och att få lite motion så där på morgonen.

Gårdagens grillning var helt okej, nu börjar folk inse lite mer att jag är ifrån Sverige så en eller två personer pratade nu engelska med mig, men nackdelen är att de ska gå produkt design så det är ju inte så kul =( men men, får se till att hitta mer :P
Men det blev som sagt grillning som inte räckte till alla, och jag var helt slut så vid 9-tiden gick jag hem till min lugna vrå. Blev lite kvällsmat och ett mysigt samtal med A, innan ja slocknade klockan 20 över 10. Det var riktigt skönt att få sova så tidigt, varför skulle jag vara uppe liksom??

Nu har jag precis duschat och ska bege mig iväg på brunch tillsammans med 4 andra ifrån skolan. Vi ska hem till en "tvåa" och ha det lite trevligt. Hoppas på det i alla fall. Får nu se hur den tyska maten ser ut på morgonen på ett "normalt" sätt :P haha
Sen ska jag äntligen få träffa min engelsk-talande människor ifrån tyska kursen förut. Var länge sen nu och det ska bli riktigt kul! Ta igen lite tid.
Ikväll blir det "ersti-party" hela natten så japp.. Måste vila ut lite, men imorgon är jag ledig så det är ju bra det =) hehe

Fast ska springa nu, möta upp Lisa! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0