Lindt-choklad

Ännu en varm och lång dag har passerat, och det är "redan" den sista september, imorgon Oktober liksom..SJUKT!!

Jaja, idag så vaknade jag upp ganska tidigt efter en sömnlös natt (pga av lite olika besked =D, ett som förändrade MYCKET! Jag älskar dig!!), så det fick bli en liten morgonpromenad innan frukost för att bli lite piggare iaf..
Sen var det skola som gällde och då fick vi en stor uppgift på en gång, eller snarare 2, men en var i grupp och de ska ja göra på tisdag men sen var det en annan som ja har 5 veckor på mig att göra, så de lär bli många timmar i skolan som gäller nu för min del. Men det ska nog gå, svårt men kul hoppas ja :D
Sen efter skolan så begav jag mig iväg på lite äventyr, nej men jag gick till Lindts chokladfabrik här i Aachen och inhandlade lite smått och gott!! mumma säger ja bara. =D så sjukt mycket choklad att man nästan blev äcklad, om ja ska va ärlig! men nu har ja laddat upp med choklad för ett tag (okej alla var inte till mig haha)
Efter de gick ja till stan eller vad man säger och tittade lite på "saker" och ja, fanns mycket fint ;D haha men inte bestämt mig än och tänker inte själv heller ;) haha

 



Träffade sen min "tutor" ett tag och vi tog en kaffe i solskenet och ja blev inbjuden på fest imorgon så vi får se =), sen hem och lagade mat, tog en riktigt långdusch och sen har ja inte gjort så mycket mer..eller jo..fixat massa pappersarbete och så..Sitter nu i sängen och avnjuter en öl med kaktussmak, chili-choklad och ska kolla på en kärleksfilm hade ja tänkt. Och än är planerna för morgondagen oklara. Ut och sola i solen tror ja :D

Mumma, Öl med kaktussmak, gott??
Senare: Jo mycket god :D

Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0