Last day

Sista dagen i Sverige för denna gång då! Denna vecka har gått så sjukt fort och det är väldigt jobbigt tycker jag. Vill inte åka tillbaka, vill vara med mitt hjärta här hemma, i det trygga och allt men det går inte. Skolan börjar och ja måste ta tag i allting igen. Allvaret med andra ord. Men det ska nog gå bra!

Helgen har varit helt underbar. Fredagen var jag inne i Kalmar för att hälsa på min älskade vän som låg inne på sjukhuset där och det var magiskt. Att få träffa henne igen, trots att de var på sjukhuset gav mig så mycket lycka och energi att det inte finns ord för det. Verkligen så glad att träffa henne igen!
Sen var det att åka hem och så tog ja en långpromenad i solskenet innan ja gick över till svärföräldrarna för att fira Karin lite och äta lite middag. Var en väldigt trevlig kväll där.
Lördagen gick vi upp tidigt, ja och Andreas för att åka in till Kalmar igen och träffa Malin och Robin. Blev frukost och mys tillsammans innan pojkarna skulle ut och jobba. Jag och Malin tog cyklarna in till stan och strosa runt där lite, fixa presenter och så innan vi åkte hem igen.
Vidare över till Sabina och Daniel för att fira dom innan vi åkte hem och gjorde oss i ordning för en kräftskiva hos lisa och Danny.
Mycket trevligt var det!!

Men det var en intensiv helg och idag så sov vi ut en stund. Klev precis upp och har duschat, ska snart över till svärföräldrarna igen för släktmiddag. Kommer nog bli kul och trevligt.
Sen blir de en långpromenad och mys med gubben sista kvällen!
Kommer bli riktigt tufft att åka imorgon =(!!

Men ja har iaf haft en bra vecka i stockholm. kan inte klaga för fem öre!! LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0