In Schweden!

Gud så härligt det känns att vara hemma igen på svensk mark, okej så har det bara gått en vecka sen ja va hemma men det är ändå skönt. Skönt att komma någonstans där alla förstår en och att man kan läsa på alla skyltar :P ahha
Men bäst av allt är ju att få komma hem till världens bästa.
När jag klev av planet idag och blev upplockad på flygplatsen och såg honom så var det över 10 000 fjärilar i magen som höll på. Var helt nykär igen och det bara kändes så underbart att se honom! Bara att få hålla och pussa på honom hur mycke ja ville var helt fantastiskt.

Vi åkte och handlade lite hamburgare som vi lagade här hemma och sen så har vi bara myst och glatt ås åt att vara tillsammans igen! även lille missen fick vara med.
Nu ligger han här bredvid mig och bara gosar och spinner. Hela "familjen" samlad och det är livet!
Så ska verkligen njuta till fullo denna vecka nu! Ta vara på tiden.

Nu ska jag iaf mysa med pojken min!
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Älskar dig!! <3

2011-09-15 @ 08:13:08
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0