hemma

Nu har man varit hemma i 4 dagar och börjar komma in i denna vardag med igen, skönt och underabart faktiskt.
Andreas har varit sjuk så han har varit hemma med mig hela veckan, men idag var det första dagen som han jobbade igen och det är väldigt tomt här hemma nu, bara jag och katten men har kommer hem snart så :D

Dagarna har bara sprungit iväg och ja har inte gjort så mycke, lite tyska pluggande (men borde mer), igår va ja hos doktorn och fick medicin för mitt ben och sen gjorde ja inte så mycke.
Idag har ja varit inne i kalmar och köpt lite presenter till folk hit och dit och så. Nu är ja hemma och försöker studera lite tyska men kan inte koncentrera mig så ska bege mig ut på en långpromenad istället för att vila hjärnen lite innan ja sätter mig igen. Schynte förstör ju också, han vill med vara med och studera ;P
Han är verkligen så himla kelig nu, gosar med en hela tiden! =D

Nej dags att trä på sig joggingskorna, för får man inte jogga på 2 veckor får de bli promenader ;P

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0