Besök

Mycket i huvudet just nu! Det är inte mer än det jag kan säga.Tankar som går upp och ner och svänger hela tiden.
Men iaf..
Igår var de ju fredag och det var en dag för mig att verkligen få tänka och få vara för mig själv. Började med att tvätta och fixa massa andra viktiga saker, tog en långpromenad och tänkte i solskenet, mötte upp Christina för lite lunch innan ja promenerade in till stan igen för att möta upp morfar och Stig som skulle komma på besök över helgen.
De kom väl vid halv 5 tiden och då var det lite incheckning och så innan vi åkte till mitt lilla "ställe" för att titta på hur jag hade det. Sen parkerade vi bilen och rörde oss ner på staden för att försöka få något i oss. Hamnade på en väldigt mysig grekisk/tysk resturang och satt där hela kvällen innan ja blev mer eller mindre intvingad i en taxi, för att ja inte fick gå hem själv :P haha..
Så hem och pratade länge med älsklingen och sen så slocknade ja väldigt gott kan ja säga!

Idag gick ja upp ganska tidigt, blev väckt lite tidigare än ja skulle så tog mig en liten promenad innan frukost. Sen så kom de och plocka upp mig och vi åkte i sommarvärmen till en liten "typisk tysk stad" som heter Monschau och strosa runt. Riktigt fint,varmt och mysigt var det!
Sen åkte vi tillbaka till Aachen och satte oss och åt lite i solen! Samt strosa runt lite i Aachen.

Nu är ja typ precis hemkommen efter en liten egentur på staden, ska göra mig i ordning för lite middag. Så ska strosa in snart igen till de andra och avnjuta en mysig middag med mina älskade släktingar. Sen hem och sova :P
Ha en toppen lördag!

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0