Back

Så var man tillbaka i Tyskland igen då! Känns väldigt skumt, för att denna vecka i Sverige bara sprang iväg och jag hade en så underbar tid där hemma. verkligen en vecka som jag kommer komma ihåg nu när ja är här nere, tänka tillbaka på och le =)

Men jag kom som sagt tillbaka igår kväll efter en lång och tröttsam resa. Men den gick bra men det var ju inte det roligaste jag gjort på länge utan ja, även några tårar rann ner för min kind när jag satt på både tåg och flyg.
Var tillbaka vid 7-tiden i mitt lilla rum och då slängde ja bara in sakerna och gick ner till Christina och Victoria i mediarummet och satt där med dom ett tag, innan jag gick och handla lite mat och så för kvällen och veckan.
Blev sedan en hemmakväll med lite filmtittande och pratande med älsklingen! Saknaden är ju enorm och det gör ont i hela kroppen såfort jag tänker på honom. Vill bara krama om och ha hans hand i min just nu!
Till och med mina kläder luktar honom och det är underbart, fick somna in till den lukten igår!

Nu på morgonen har jag gått en morgonpromenad på 30 minuter, fått i mig lite frukost och gjort mig i ordning för första dagen med dom andra i min skola. Imorgon börjar skolan men idag är det lite "nollning" eller vad man ska säga. så vi får se hur detta går.

Men måste springa nu! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0