2011-09-08

Dagarna tickar på och "skolan" med. Mycket intensivt är vad det är. Tidiga morgonar med långa lektioner utan rast och typ nya saker hela tiden. Det tar mycket. Sen så går man runt i staden på eftermiddagen och träffar människor, tittar runt och fixar massa saker, det tar på krafterna. Att ha saker att göra på efttermiddagarna/kvällarna är jag väl inte riktigt van vid, så jag är helt slut.

I tisdags var jag på "Willkommenparty", vilket var en liten välkommenfest för oss nya spåkkurs-studenter. Trevligt men jag var helt slut så vid 9-tiden gick jag och två grekiska tjejer hem tillsammans, de bor i närheten så det var kul med lite sällskap.
Även att få komma ut ur denna asskopp var skönt. För här nere röker ALLA och ÖVERALLT! man får ju göra det inne, vilket jag inte gillar!!
ondagen var de skola och sen "Stammtisch", vilket är som en liten "get together". Det var trevligare än dagen innan och några trevliga australienare och amerikanare beställde in en 3 liters-glas med öl, förstår inte hur de kunde få ner den men de lyckades de tydligen med. Jag gick hem så jag såg inte :P

Idag har de varit skolan halva dagen sen en rundtur i staden (som jag redan gjort själv :P), och nu är jag hemma. Blir bara en lugn hemmakväll för jag är så trött och har så ont i benen att jag inte orkar röra mig. Min sk infektion blir ju inte heller bättre, vet inte alls vad jag ska göra..över går den inte i alla fall.. måste kanske gå och kolla mig någonstans? No idea!! ONT ONT ONT iaf!
Nej nu blir de film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0