11/9

Nine-eleven! Yeah det är 10 år sen flygplanen flög in i husen i USA. Har det verkligen gått så fort, det är ju helt sjukt egentligen! Kan inte fatta det. Jaja men det ska jag inte berätta om nu. Tänkte väl mer på det själv eftersom vi pratade om det idag.

Resan igår till Bonn var väldigt trevlig men varm. Det måste varit den varmaste dagen på väldigt länge.
Men vi var inne halva dagen, för vi var på ett museum där och hade en guidad tur på tyska vilket gick ganska bra i början men inte på slutet, var så sjukt hungrig då så ingenting fungerade haha. Så efter turen åkte vi alla till Bonn, eller själva staden och gick omkring och letade efter någonstans att äta. Vi var ganska många så det var lite svårt men tillslut hittade vi ett mysigt ställe. Beställde in väldigt god mat och VÄLDIGT mycket mat. sjukt stora portioner så man kunde ju inte säga att man inte blev mätt :P
Efter det så gick vi och kollade på "Beethovens hus" och gick runt lite mer i staden,men ja har verkligen inte sett allt kan ja säga! Sen vid halv 7 tiden åkte vi hem och jag och Christine hann precis springa in på K-market innan de stängde så att vi kunde handla lite gott till kvällen och så,mat till morgondagen eftersom allt är stängt här nere på söndagar.

Idag har jag packat upp min väska och fixat lite här i rummet. Sen så skulle jag, Christine och Maeva gå på spa men det blev inte så så vi hängde runt lite i stan istället. Gick runt och såg den ifrån andra sidan eller vad man säger, hade inte varit där innan. En lugn dag med andra ord. Övat lite tyska med.
Nu på kvällen har jag packat,duschat och fixat lite mat. Även varit nere hos Christine och haft det mysigt, lite tjejsnack och så. För imorgon åker jag tillbaka till sverige för en vecka hemma med älsklingen! Ska bli riktigt mysigt, saknat så att jag håller på att dö och det har "bara" gått en vecka. Men kärlken har inget pris!
Så det ska bli underbart att komma hem igen och ta hand om sjuklingen. Självklart kommer ja sakna de här nere med men de klarar ja, saknaden av Andreas är jobbigare! Men äntligen så. :D

Men nu måste ja öva mer tyska!! annars kan de bli jobbigt ;P haha
Bye bye!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0