Tjejkväll,drinkar,IKEA,plugg

Så var det helg igen och den springer iväg, men det gör inte så mycket faktiskt. Vill bara att tiden ska fort helt enkelt.
Men iaf. Den började riktigt bra!
Mötte upp min söta vän Christina efter en lång lektion, med mycket och lite kritik på mitt "intro" ;P. Eftersom de va väldigt fint väder gjorde vi picknick och gick till ett underbart berg och la oss och slappade i hängmattorna där och bara njöt. Många timmar senare gick vi hem och handlade saker till middagen och sen skypade ja med min älskling ett tag innan ja gick ner till henne igen och vi började våran tjejkväll. Blev matlagning,vin drickande och sen så kollde vi på film och hade ett drickspel under filmens gång..Farlig och kul på samma gång, men inte så bra att vi gjorde drinkarna på vodka för det gick direkt upp i huvudet måste ja säga ;P
Så efter en lite snurrig kväll var det skönt att ja bara hade två trappor att klampa upp för :D haha

Lördagen vaknade (blev ja väckt tidigt) ;P haha. Så blev en morgonpromenad innan ja satte mig och pluggade lite. Sen åkte jag till IKEA med ett litet gäng på 4 pers och spenderade hela dagen där.
Kom hem och hade en mysig hemmakväll själv istället med bästa på skype. Vi hade en riktigt "skypedate" och det var underbart! saknaden blir större och större hela tiden och så blir även kärleken! ÄLSKAR DIG!
Så blev en tidig kväll för mig men det var skönt.

Nu idag, söndag, sitter jag och Christina på mitt rum och studerar. Är nu klar med introt ja ska göra, storyboarden på datan så det är toppen! det enda som är kvar nu är att skissa på introt men de kan ja göra ikväll ;)
Ska nog ut en stund snart och få lite luft, sen ska ja träffa Anna för lite träning och prat innan ja dör i sängen igen ;P haha

Men nu ska ja fortsätta va lite social. Ha en bra söndag! =)
Nu är det inte lång tid kvar, 4 dagar till M och J kommer,12 dagar tills jag får se min älskling!!


(ser ut som två grisar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0