Tjejdag

Ojj vilken lång dag det har varit idag, men den har varit bra och avkopplande. Om man nu kan kalla shopping för avkopplande ;P.
Men jag var i Köln idag med Christina,Charlotte och Petra, vi hade en tjejdag med shopping, Starbucksdrickande och subway ätande. (Så nu är ja inte Starbucks-virgin längre ;P)
Så många timmar i Köln blev det, med mycket tittande i affärer, en julklapp inhandlad och bara en massa tjejprat så kom jag hem för typ 2 timmar sen och är fortfarande helt slut.
Hade ett mysigt samtal med A, sen en lång och varm dusch och nu ligger jag helt död i sängen. Kollar DH och ska snart se en film men de får bli en tidig kväll för mig. För imorgon kommer de bli en lång dag. kl. 8 ska vi va på tågstationen och åka till Bryssel. kommer bli riktigt kul, ska fira Charlotte där så japp, kul kul men en lång dag kommer de bli! Tur att man är ledig på måndag så att man kan sova ut då ^^,

Men nu ska ja ha en mysig lördagskväll här hemma. Fram med chokladen och ljusen så ska det mysas :D
(om en vecka är jag inte ensam och gör det ;) )

 charlotte och ja på Starbucks

 jag, Christina och Charlotte :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0