segt

Dagarna verkligen segar sig fram nu och det är inte kul, vill att de ska gå fort så att man kan få komma hem och få krama och göra allt man är van vid. Eller det enda jag vill är att få vara med min pojkvän!
Saknaden är verkligen enorm, och minnena,bilderna,lukterna..allting är kvar här och är så tufft att få se det varje dag. Men det bästa med det hela är att det är så fina och underbara bilder som jag har,helt magiska!

Så dagen idag har gått åt till skola, började sent så satt hemma och fixade lite med after effects hemma. Sen var de skola mellan 2-halv 5, 3D animition..kul men grymt svårt hehe..
Efter det gick jag till gymmet och svettades som en gris. Var ett jobbigt pass och mina ben var som gele när jag gick hem :P haha.
Nyduschad och "nyäten" sitter ja nu i mjukisar och funderar på om ja ska plugga lite, men "Värsta pojkvänsakademin" lockar mer och skypande med älsklingen! Så tar tag i skolan imorgon och helgen istället ;P
Men ja måste verkligen ta tag i det ordentligt nu! inte slappa som ja gjort för länge nu..
Nej Louise, nya tag,nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0