Rehab

UNDERBAR DAG är det enda jag kan säga om denna dag. Så avkopplande och rofylld att jag inte kan beskriva den mer.
Christina har äntligen kommit hem ifrån sin tripp på 5 dagar så hon kom upp till mig imorse vid 10 och vi tog oss en promenad in till stan i solskenet och satte oss på en uteservering och hade en god frukost,satt där i 2,5 timma innan vi gick till en supermysig park och låg där i 2 timmar och bara solade och pratade en massa skit ;P haha. sen bytte vi park, gick förbi en glasskiosk och handlade glass sen la vi oss vid Elisenbrunnen i 2 timmar innan vi gick och åt på subway.
Kanske inte lät så mysigt men vädret var toppen och det var verkligen underbart. Vi pratade om verkligen allting och det känns så skönt. Kan gråta och visa saknaden inför henne och vi kan stötta varandra för idag satt vi båda och saknade våra respektive så otroligt mycket, så det var skönt att ha henne hos mig och att jag fanns för henne. Behövde lite tjejsnack och nån att krama om just nu! Helt fantastiskt faktiskt!
 

  

Gårdagskvällen var trevlig. Grillning med språkmänniskorna, dock var det inte jättemånga men det räckte och blev över för min del. Så ja, en latdag på förmiddagen med lite yoga och solande sen grillning. Skön söndag men med en ENORM saknad!

Nu blir de film innan jag ÄNTLIGEN får prata med <3!
Ha en toppen måndag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0