IKEA

Japp, lördag och saker och ting är öppet, så vad gör man inte. Trots att det var supervarmt och solen sken så åkte vi till Köln idag och gick på IKEA.
Började dagen med en morgonpromenad innan jag (tillslut efter en långsovmorgon ifrån andra sidan) fick tag i och upp min fästman där hemma för att få skypa lite =D Vart ett mysigt och långt samtal ;D, som världesättes till 100!!

Sen skulle ja precis gå ut när Talia ringde och undra om ja ville med till IKEA så ja, varför inte. Så blev en långtrip till IKEA för att inhandla en matte och lampa till mitt lilla rum. De andra åkte egentligen dit bara pga. av att äta "svenska köttbullar" =D haha.. (medans ja tog pasta med tomatsås ;P)
Så efter en lång, men ganska trevlig dag så kom ja hem vid 8 helt slut.
Pratade med älskling, ätit lite och nu ligger jag och glor på film. Imorgon blir de yoga tror ja, massa solande och sen grillfest på kvällen och ÄNTLIGEN kommer Christina tillbaka, så det blir nog bra!! =D

Hoppas ni haft en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0