Höst

"Ville bara ringa och säga Puss"
Japp, så löd samtalet som kom till mig imorse när jag skulle till skolan. Ett samtal som verkligen värmde och gjorde mig överlycklig och gjorde så att jag kunde fortsätta dagen med ett leende på läpparna, no mather what!!
(Gissa ifrån vem ;P )

Men i alla fall.
Nu har hösten kommit hit till Aachen och lilla mig med. 10 grader ute och imorse och förmiddagen så spöregnade det men nu har solen letat sig fram och det är ganska fint, men som sagt kallt!
Har varit i skolan idag typ halva dagen och haft lite datateknik och så, det var intressant och läraren hjälpte mig när jag inte riktigt förstod så jag kan väl inte klaga?
Sen tog jag mig en runda på stan och tittade lite, lite planer på julklappar och "annat" ;P,okej tidigt ute men varför inte liksom? ;P
Kom hem för 1 timma sen och ska sätta mig och rita en storyboard nu innan jag ska bege mig ner till Christina och gå och handla mat och vin för tjejkvällen ikväll. Ska bli så underbart att bara ta det lugnt och snacka skit med en tjej en kväll, så japp. Inte sent får det bli, pga resa till Köln imorgon =)
Så en helspäckad helg blir det men det blir nog kul.

Ska jobba lite nu ;)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0