Friskluft

Kände mig inte på topp igår för fem öre vilket resulterade i INGET plugg typ. INTE bra!
JA började dagen med att sitta på "foreigner´s office" i 4,5 timmar, sjukt segt och irrierande. Sen efter de tog ja en riktigt långpromenad i solskenet på 3,5 timmar. Och det var riktigt härligt! Fick lite ny energi av det!
Hade en lugn hemma kväll och satt och pratade med Andreas en hel del av kvällen och de va mys ^^, man måste ju passa på när man kan och när man är 100 mil ifrån varandra!

Vaknade idag på lite bättre humör. Började med en morgonpromenad och lite "motion" hemma,frukost och lite datapysslande innan ja gick ut i det fina höstvädret. Var inte kallt, utan ja hade på mig lite för mycke kläder ;P men men.
Blev en 3,5 timmars promenad idag med, verkligen vad jag behövde för sen har ja suttit vid datan hela kvällen nu och pysslat me lite olika saker. Ganska kul faktiskt, blev ganska bra.
Nu ska ja sätta mig och måla lite innan ja pratar med pojken min!
Ha en bra kväll!

 
lekte igår


 lördagspromenad
   
(ifrån Christina JELLY BEANS :D = lördagsgott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0