Bryssel,plugg och nedräkning

11 Oktober redan, gud vad tiden går fort och mycket man faktiskt hinner med!

I söndags var jag i Bryssel och firade Charlotte som fyllde år. Vi var ett gäng på 7 pers som åkte dit, lagom mycket och det var bra. Redan vid 8 tiden på söndagsmorgonen möttes vi upp och begav oss ut på äventyr.Tog hela 3 timmar att åka dit men det var det värt. Men vädret var piss, kallt och regnit så det blev en blöt dag men jag fick i alla fall se Bryssel. Kom hem ganska sent och pratade med Andreas, sen vid 10 kom Christina upp med kakor och vin så vi hade lite tjejmys innan vi somna gott ^^,
Igår var ja ledig. Försökte sitta hemma och plugga men det gick väl sådär, lite gjort och sen var ja ute och träffade Anna min "lärare" ett tag på kvällen, även film och serier fick de bli och låååånga samtal med älsklingen!

Idag har ja varit i skolan hela dagen och känner mig väldigt glad. Förstod väldigt mycket av det lärarna pratade om, fick även väldigt mycket hjälp av dom, hade gjort speciella papper till mig och allt så japp,happy :D
Träffade även två nya tjejer i klassen som ja pratade mycket med, de var väldigt hjälpsamma och pratade sakta och försiktigt och engelska om ja inte fattade. Så japp. Nu börjar det kännar bättre så det är skönt det med.
Och med denna "energi" var ja på stan för att fixa lite småsaker ;P hoppas det går hem ;P haha
Kom hem och lagade lite mat, sen har ja suttit och pluggat hela kvällen. Fotoinformation och så, intressant men svårt. men ja är glad att ja iaf gjorde någonting :P.
Får bli mer imorgon!

Ligger nu och latar mig framför Gossip girl, ska snart sova.Imorgon blir de tvätt på morgonen, skola,träning och sen plugg!! Nedräkningen pågår förfullt.
Är så himla glad för på fredag kommer världens bästa ner hit! Kan inte sluta le! längtar så himla mycket! Fjärilarna börjar smyga sig på, och ja går med ett leende på läpparna hela tiden, dagarna går mycke fortare nu!
ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG SÅ! KOMMER BLI EN UNDEBAR HELG!

3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0