Bästa helgen

Jahapp, då var denna helg över då och denna gång är jag INTE glad för fem öre, mina ögon bara rinner och rinner och jag vet inte vad jag ska göra.
Har haft den bästa helgen i mitt liv tror jag nu och jag kommer att leva på den LÄNGE!!
Älsklingen kom nämligen ner till mig i Aachen och spenderade hela helgen med mig och den var helt MAGISK! Finns inga ord eller någonting som kan förklara hur underbart lycklig jag har varit denna helg! INGENTING!!

I fredags åkte jag och mötte upp hjärtat på stationen i Krefeld och kunde inte hålla tårarna borta! SÅ LYCKLIG när jag såg honom att mitt hjärta tog många många extra skutt kan jag säga!!
Vi åkte hem och mös, ut och åt och bara tog hand om varandra på fredagskvällen!
Sov ut och gick ner på staden i det fina och härliga höstvädret, sjukt varmt! Det första vi gjorde var att gå ner och titta och fixa våra ringar =D. VÄLDIGT fina är dom!!
Sen så mötte vi upp amerikanerna och gick och åt väldigt god mat på stan, sen hämta vi ringarna och gick och la oss i världens romantiska park och bara mös, prata och hade en toppen tid!! Låg där hela dagen.
Handlade hem massa gott gjorde vi, orkade inte gå ut så kvällen bestod av mys,mat,gottigott och bara att rå omvarandra framför film!! kan inte bli bättre!!
På söndagen gick vi upp tidigt för att äta amerikans breakfast med amerikanera och det var UNDERBART! mätta och belåtna blev vi i alla fall!
Fick bli en liten PN innan vi gick ut på stan igen. Solen sken och det var riktigt varmt så jag och Andreas hade en heldag i parken! Det var så otroligt underbart, den stunden var den bästa av allt! Kan inte värdesätta det ens!
På kvällen gick vi ut och åt en riktigt härlig och STOR middag på en mysig typisk tysk resturang, men det vart lite kallt där vid halv 8 tiden så vi gick hem och mös framför film och under täcket!

Men så nu imorse följde jag med honom till Krefeld igen för att lämna av honom och säga hejdå! Usch det var verkligen inte kul! Så mycket som tårarana har runnit idag har det nog ALDRIG gjort.
Riktigt jobbigt är det denna gång!
Så det fick bli lite träning och en runda på stan innan jag gick hem och skrev detta,
Men det är för mycket minnen och allting nu på detta rum så jag måste ut igen! Klarar det inte för tillfället!

Så ut igen blir det!!

ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET ANDREAS HAGMAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0