positiv!

Usch vad veckorna segar sig fram, i alla fall denna vecka! och det GILLAS INTE!
Men idag, efter en bra dag i skolan, mycket som jag har lärt mig och allt på tyska såklart plus lite "specialhjälp" på fotolektionen så var ja rätt borta när ja kom hem, men så såg jag det!! I min brevlåda var det ett stort,rött paket inproppat och det var ju såklart ifrån familjen Hagman där hemma, fullstoppat med godis; läs Polly ^^, TACK KARIN =D
Så när jag öppnat det paket, loggade ja såklart in på datan och fick mig ett kärleksrus i hela kroppen! Fanns nämligen ett långt och härligt mail där ifrån min bästa vän M! Det värmde så otroligt mycket och jag blev väldigt väldigt glad, och inte nog med det..när jag läst och svarat så ringde min andra väldigt braiga vän C och ville att jag skulle med ut på julmarknaden ikväll och att hon också saknade mig.. så jaa!! kunde ju inte bli bättre.. Jo!! ett och annat *privat* mess med hjärtat blev det ju, så..som grädde på moset blev jag väldigt glad och jaa..ska sätta mig och ha denna positiva känsla i kroppen och försöka plugga lite.

Har även inhandlat två julklappar idag, så japp.. inte många kvar nu! tjejerna är klara iaf, så mycke kan ja säga ;D haha

Tack Karina och Imme för dessa :D! Ska nog sitta gott i magen!

FAST!! Ja måste köra en detox nu för jag klarar inte mer, min kropp behöver inge mer socker! så japp..detta får bli de sista! sen SLUT!!

OBS!! BARA en månad kvar till julafton nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0