piggare

Känner mig piggare idag, känner att jag börja komma tillbaka till mitt "riktiga" jag, med den "normala" saknaden och så..inte den som gör att jag känner mig sjuk!

Så därför började jag dagen med en löprunda på 40 minuter och sen lite hemmaövningar, en god "svensk frukost" med ägg och kaviar smörgås,leverpastejsmörgås,juice och kaffe..mmm så gott :D
Har precis tagit mig en uppfriskande dusch och ska sätta mig och plugga lite, fixa layouten till projektet plus även lite foto =), känner mig redo att göra det nu!! (kanske pga. trevlig fika med Christina igår kväll på "vårt" café, och samtal med A + ganska god nattsömn PLUS att det är fredag)
Så när ja gjort de ett tag blir de ut på stan och besöka den MAGISKA julmarknaden som börjar idag! Så exalterad :D
Men nu måste ja plugga, keep up!! =D

Ha en bra fredag!

 
(gårdagskvällen,förhandsvisning ;P av marknaden..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0