November? :S

Godmorgon!
Kan inte fatta att det redan är novemer, 1 november liksom. Har varit här nere i 2 månader redan och om 1,5 månader åker ja hem och är hemma i nästan 4 veckor, det är helt sjuk! Vart har tiden tagit vägen? verkligen sprungit iväg!
Men men, jag är glad att den går fort iaf (okej ibland gör den inte de ;P)

Har nästan precis avslutat min frukost som idag fick bestå av yoghurt me sharonfrukt, en smörgås med jordnötssmör och banan samt en kopp kaffe. Så nu är ja redo för dagen med andra ord. Började den även med en morgonpromenad i solskenet =D
Ska sitta och leka lite idag på en logga, sen ska ja träffa Laura för att ta lite bilder till skolan, hoppas på att bli klar idag men man vet ju aldrig. Sen vet ja inte alls va som väntar en dag som denna. Ut i solen ska jag iaf, är ju helt underbart väder så man måste passa på =)
Och om bara 2!! dagar kommer mamma och lillsyster hit, ska bli så underbart. och om bara 10 dagar åker ja hem till Sverige och får ÄNTLIGEN pussa och krama på min älskling!
Men mamma och syser får ja nog visa runt staden lite och sen ska vi bara ha en tjejhelg med spa,mys,god middag och shopping! ooh jag älskar det :D

Nej dags att göra lite nytta!!
BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0