Happy

Torsdag och idag kommer min älskade mamma och lillasyster! :D Jag är så lycklig, vi ska bara ha en lugn och härlig tjejhelg nu och det kommer bli så undebart! Få sig lite kärlek och energi!!

Dagen idag började bra, tog en morgonpromenad på 50 min,riktigt skönt väder så det var skönt. Åt lite youhurt med frukt och müsli,te,smörgås nyss tillsammans med lite p3 i bakgrunden. =) Så skönt det kan vara ibland att bara ta det lugnt så.
Nu sitter jag och pluggar lite,letar bilder och läser på om foto. Ska göra det ett tag till,sen bär det av till gymmet, hem och duscha och sen sätter ja mig på tåget och åker och möter upp dom!!
Så japp, måste se till att plugga lite nu eftersom det blir lite missande av det i helgen!

Ha en bra dag iaf! KRAM



Page Graphics, Tumblr Blog Graphics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0