Familj

Haft en underbar helg med min älskade mor och syster! de kom i tordags och åkte hem igår, så nu är det lite ensamt igen (men ja åker ju själv snart hem ;P)
Men vi hade det super, vi gick på stan,till lindt och lambertz, åkte till Monschau och Dreiländerpunkt, var på spa och åt många otroligt goda middagar! Helt enkelt, hade vi det helt underbart! Vart lite bortskämd där ett tag hahah, men ja, mammas fel ;P
Så en helg med mycket skratt,promenader och gott ätande och drickande är vad som har stått på schemat. Och igår när de åkte kände ja av en förkyldning som smyger sig på sakta men säkert..som sagt, lite värre idag men ja ska INTE bli sjuk nu! måste kurera mig som satan för ja vill inte, vill INTE bli dålig nu! isf har ja en man som får ta hand om mig ;D fast de ska ju ske ändå satt!! haha

Men nu ska ja ut i det fina höstvädret med min kära vän Christina, orkar inte plugga för stunden så lite tjejmys blir de! sen middag ikväll och packa!!
Ha en toppen tisdag! :D

ÄLSKAR ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0