20/11

Seg söndag kan man säga..Gått väldigt långsamt i alla fall!
Började dagen med en löprunda på 45 minuter och så lite hemma övningar innan ja slog mig ner med en stor frukost och skolarbete..Gick helt okej med det faktiskt..
Sen lite prat med pojken innan ja begav mig ut på "äventyr" för dagen. jag åkte till Vaals och tittade lite i affärer där, eftersom allting annat är stängt i Aachen på söndagar, så man måste bege sig till ett annat land för att få sig lite söndagsshopping ;P..men det gick bra. Skönt att va själv lite faktiskt och titta runt lite, kul med annan kultur bara 10 minuter ifrån vart man bor.
Kom hem, fixa lite me skola och så innan Christina kom upp och vi la oss i sängen och prata en massa gojja och kollade på "17 again" samt tog ett glas vin! underbart helt enkelt..
Nu är ja helt slut igen och de känns som om ja kommer somna vilken sekund som helst, samt att magen värken som tusan.så vill sova och vakna upp och känna mig pigg och glad..=/ men ska hålla mig vaken ett tag till iaf!!

Ps. Vill bara säga GRATTIS på födelsedagen till min allra bästa vän! Du är guld värd och saknaden efter dig är enorm! Love you Katta!!!

Hoppas ni haft en bra söndag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0