2 månader

Kan inte fatta det! Tiden verkligen rinner iväg och ändå så känns de som om den inte gör det.
Men idag är det 2 månader sen som jag och Andreas förlovade oss, HELT sjuk!! tiden har verkligen gått fort efter det på ett sätt, i alla fall så känns det inte som 2 månader!
Men ja är så glad, glad att jag har honom, att jag får se honom varje dag (även om det "bara" är på skype) så betyder det allt!
Glad och lycklig bara att få höra "hej" eller en enkel suck, jaa.. va ska man säga.
Jag är helt enkelt så otroligt lycklig med honom!!
Så ikväll blir de en liten date på skype och massa "mys", så gott de går med 100 mil ifrån oss. Men nu är det tvp veckor kvar tills ja är hemma igen så ja är glad!
Skola just nu,efter fika med Anna i det 12 gradiga och VERKLIGEN soliga höstvädret, sen hem och göra lite mer köttbullar innan ja ska få va med min älskade igen! De blir en bra dag.Har redan gjort foto-uppgifterna imorse också så ska leka lite med dom, även en ny uppgift på datatekniken..måste börja göra lite nu, innan ja far tillbaka. även det är "bara" 2 månader!!
Men nu måste ja fokusera på skolan!
Ha det bra!
Tumblr_lves7c8qzq1r71p96o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0