Underbart

Vilken underbar vecka ja har haft nu, kännt mig så himla omtyckt och allting att de inte finns ord för de!! =)
Tisdagen blev ja firad av andreas och hans familj hemma hos mig..Blev lite fika och massa prat och mys, väldigt trevligt!!
Onsdagen blev ja bjuden av pojken min på resturang och bio! Verkligen helt underbart, bara få göra någonting annat och bli ompysslad ;D Kunde inte få de bättre!
Torsdagen hade ja lite fika hemma hos mig på kvällen, skolan har ja ju såklart gått till på dagarna och försökt göra nytta ;P men på kvällarna har ja haft de lite kul! men som sagt, lite fika fick de bli på torsdagen och sen över till a senare =)
Fredagen fick ja spendera med älskade Madde. Hon bjöd på middag och vin i solen och en hel del snack blev de med ;) sjukt mysigt!
Lördagen började med en långpromenad i solen med henne innan ja åkte över till A för att få spendera helgen med honom. Blev lite tittade när han och brorsorna körde cross (även lite åkande ;P) och sen blev de västernfest för hela slanten som gällde!
SJUKT rolig fest blev de, mycket prat,dans och lite för mycke drickande för min del iaf..haha aldrig mer dricka och åka bil hem! NO WAY!!
Så lördagen var helt perfekt helt enkelt!!
Nu har ja typ precis petat i mig lite frukost och snackat gojja med Karin..ska ut i solen nu och försöka plugga lite, sen blir de promenad med henne och titta på lägenheten som gäller innan grabbarna kommer tillbaka från crosstävligen.
Så en bra söndag med andra ord, lite småseg sådär som man får va en "dagen efter-dag" ahha..
Men som sagt, dags att göra nytta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0