SOMMARLOV

SOMMARLOV!!
Herregud va skönt med lov, det ska bli nu! behöver verkligen det, behöver få sova ut, vila ut och få lite lugn och ro att få tänka och samla mig lite.

Men som sagt, idag så lämnade ja in allting i skolan och va på "studiebesök" på olika glasbruk i småland.. Kom tillbaka och sen städa verkstaden fick de bli. Men sen vid 3 var vi klara och då hoppade ja i bikinin och la mig och solade..Var ju inte LITE varmt ute, de rent ut sagt rann om mig. Men de va härligt. att få avsluta/inleda allt med en klarblå himmel och typ 26 graders värme, mmm I LIKE!!

Sen blev de dukning inför festen imorgon och sen tog ja mig en långpromenad i kvällssolen..Hemma nu och ska slå igång en film och snart kommer väl ögonen slockna också.
Så de kommer nog även bli en lång dag imorgon med avslutningsfest och allting, men kul hoppas ja!! sista kvällen me klassen på ett bra tag!! minst sommaren..

Men men. nu ska ja fortsätta njuta av denna kväll!!
ha de gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0