party = ingen sömn

Dagarna bara springer iväg nu och de är inte mer än en vecka kvar av skolan, innan ja äntligen får sommarlov, så sjukt härligt!!
Men de är mycke som ska fås gjort innan dess så de lär bli en vecka till med mycket slit och lite sömn =/

Helgen har varit bra, tog mig en tur upp till Sthlm för att fira mamma lilla som fyller 50 imorgon =). Blev först en natt på hotell i fredags med A =D, och sen en tidig resa mot sthlm på lördagsmorgonen.
På dagen igår träffade ja underbara Karro, för en fika och massa prat inne i stan, sen blev de hem och fest för hela slanten som gällde.
Blev mycket prat och allt när alla möjliga var här. För min del slutade (skulle kvällen sluta) vid 1, men så tyckte tydligen inte de andra. ja gick o la mig men kunde inte sova pga av NÅGRA som spelade hög musik,skrek o levde loppan. Så efter 5 timmars försök me att somna, slutade äntligen musiken och ja kunde få någon timmes sömn innan de va dags för mig att gå upp igen. Ska ju ta bussen om en timma innifrån stan, som ska ta mig hem till min lugna vrå och till min kära pojkvän som ja saknat väldigt mycke på bara en dag! Vill bara ha en STOR,varm kram och bara få njuuuuuuuuuuuuta ikväll!!

Så som sagt, de va trevligt att fira mamma men kvällen slutade väl inte riktigt som ja hade tänkt mig men så är de väl, får väl ge tillbaka nångång ;)
Ska nu ta på mig kläderna och slita mig ifrån den soliga balkongen och bege mig in mot staden och vänta på bussen.
Ha nu en bra söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0