underbart

Gud vilken underbar helg jag har haft nu, roligaste och mysigaste på väldigt länge!!
Fredagen började med en massa mys med Andreas! God middag med äppelpaj till efterrätt,en massa film och bara få va tillsammans gjorde en bra start på denna helg!
Lördagen åt vi en mysfrukost innan vi satte oss i bilen för att bege oss till Värnamo och få umgås med trevliga människor.
Blev en runda på "staden" där med besök i klädbutiker och systemet innan vi alla 4 åkte hem för att påbörja en sjukt roligt och crazy kväll.
Blev matlagning som var SUPER, TP-spel,"virrpanna",historiaskrivande och en jäkla massa skratt som fick denna kväll att bli något utöver de vanliga.. =D Har nog inte skrattat så mycket på länge!!
Men vid 1 tiden kanske så stupade båda paren i säng och slocknade som små grisar ganska snabbt ;P

Dagen idag började med en liten sovmorgon innan killarna gick iväg och handlade lite frukost..Så en långfrukost och sen bara slappa i soffan framför film hela dagen är va som har stått på schemat.. Hur skönt som helst, inga måsten,ingenting!!
Så kom väl hem för en timma sen och har duschat och slängt mig ner i soffan..Kommer nog bli en tidig kväll för min del,kommer nog somna ganska så snart.
Sen så blir de skola för fulla muggar imorgon och plugg som kommer att få min dag att gå..

Men nu ska ja titta på lite film innan ja somnar!
Natti =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0