Saknar

Satt här nu och bara funderade.. Efter ett långt och mysig samtal med storasyster idag,ett härligt samtal med lillsyster igår och mail ifrån mamma insåg ja verkligen hur mycket jag saknar dom!
Våren,påsken,alla helger på landet..jaa allting, det är många minnen som ploppar upp nu och ja känner att de va alldeles för länge sen som ja träffa alla "på rätt sätt".
Men om en vecka så smäller de, då kommer ja få stå där och krama om dem tills de spricker och bara få njuta och skratta..Kommer bli en underbar helg med mycket mys..
Men samtidigt som ja verkligen VILL åka så vill ja inte ;), för ja mår ju så himla bra här nere nu..Jag har en underbar människa som får mig att skratta och känna mig speciell, och har snälla och goa människor omkring mig varje dag.. och känner till och med när ja vaknar på morgornarna att "detta blir en bra dag", vare sig de regnar eller inte.. Ja bara känner mig otroligt lättad just nu.. inte ens skolan kan trycka ner mig.
Klart att den gör mig grymt stressad och gör att klumpen i magen växer dag för dag, men nu så kan ja stå ut med det.för jag vet att det kommer att ordna sig,inte stressa upp mig för småsaker.

Vet inte hur ja kan säga detta på annat sätt..många känslor och tankar snurrar i mitt huvud (men på ett bra sätt) och som sagt, att få va och prata med människor som ja tycker om gör allting bara 1000 gånger lättare!
Men är så glad för allt, de kommer ordna sig, ja har fått den energin som ja behöver så nu så!! En gång för alla!!

ER saknar jag mest! <3

(är lite sentimenal just nu..kan inte hjälpa de :P)


Kommentarer
Postat av: C

Älskar dig också och saknar dig!!

2011-03-29 @ 20:21:34
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0