mycket nu!

De är mycke nu..De är väl allt ja kan säga.. Min hjärna snurrar runt och skolan tar kål på mig, 13 timmars plugg igår gör att ja känner mig lite små sliten, men ja klarar mig.. Är glad iaf vilket är ett positivit tecken.

Men ja måste säga förlåt till alla som får lida av min stress och min förmåga att INTE höra av mig. Men som sagt, har så mycket som gör att ja inte kan konsentrera mig, inte meningen att de ska gå ut över er och ja tänker på er hela tiden! Kommer ta igen för allt,ja lovar!!
Så förlåt för mina korta svar,inga sms eller telefonsamtal alls! verkligen inte meningen! Hoppas ni fårstår!! =(



Nu blir de skola..(studiebesök) sen blir de födelsedagsfirande hos A samt lite plugg kanske.förberedelse inför morgondagens engelska presentation om LED-tävlingen..är inte LITE nervös :S men men, de får gå som de går..
Ge gärnet och kämpa med skolan är va som står på schemat under denna vecka för min del!
Ha en bra dag iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0