klocka

Tick tack, tick tack..
Japp tiden tickar på och ja försöker göra de jag med..De går, sakta men säkert!
Många TIMMAR i telefon har det blivit, med de allra närmaste i mitt liv och jag uppskattar de.. Så många gånger per dag som ja och K har pratat nu,de går inte att beskriva,förutom att det betyder! Så längtar verkligen till helgen nu, bara koppla av och bli omhändertagen av en tjockis ;) kommer göra mig riktigt gott! (och förhoppningsvis henne med) Skratt,gråt,flum,knas,"vårat sätt o va" är verkligen de ja behöver, prata gamla minnen och allt vad det innebär, om de nu så är att vi spyr i en hink av avsky så ska de ske ;)
Jaja, de kommer nog bli toppen helt enkelt!!

Är även så himla glad att solen och våren är här, känns som om de gör saker och ting mycke enklare,man blir automatiskt gladare (ja är ju en vädermänniska..satt..) Kan ta en filt och sitta i solskenet och bara njuta, de är härligt så hoppas den stannar kvar nu i flera månader,då skulle ja må bra!!
Såg till och med blommor,typ snödroppar komma upp redan, när ja va inne i kalmar igår och DET är vårtecken!


Så..
Igår var jag på IKEA och var på arbetsinvtervju.Nervöst så in i helsicke var det men det var skönt att få fokusera och ha tankarna på annat ett tag (3 timmar iaf) och jag kände sen när ja kom hem att några nätters sömnproblem satte sina spår.. somna mitt i skolpapprerna i 1,5 timme och sen va ja för lat så de blev film istället..
Men i natt fick ja lite mer sömn,vilket känns skönt.går åt rätt håll iaf..
Dagen idag ska spenderas med huvudet i skolboken/dataskärmen (portfolio) och sen vid 12 ska ja möta upp Therese för fika och plugg..fullt upp med andra ord.



Men ja,klockan tickar ju fortfarande på så kanske dags att försöka samla mig och göra nytta..

nytta? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0