känns bra

En riktigt bra dag för en gångs skull.Gud så härligt det är att känna såhär.
Redan när jag vaknade imorse (efter 9 timmars sömn UTAN att vakna en enda gång) så kände jag mig riktigt glad.Vet inte vad det beror på om de är solen,våren eller allt annat som händer nu,men det kändes bra..Trots att skolan ligger på mig som bajs så tycker jag att det fungerar..Tror ja klara de iaf, "tar de som de kommer" är mitt motto just för tillfället.

Så på med skinjackan,vårskorna och solbrillorna och va ja redo att möta dagen imorse med 2 studiebesök och CAD-lektion.
Nu är studiebesöken avklarade och även en lunch i solen..Nu blir de instängd i en datasal med CAD i 3 timmar,men de ska gå bra!!, innan ja får komma hem och sätta mig med "kafébordet".. Några timmar med det,sen en promenad med klasskompis och min dag är fulländad!

Så som sagt, för en gångs skull så känner ja mig riktigt glad och mår bra..Och det är UNDERBART =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0