irriterad

Ja kan ju börja med att säga att jag och CAD-programmet INTE går hand i hand idag! Usch och f*n asså!! ja blir galen haha.. tur att ja är ensam annars ja, hade personen ifråga antagligen fått sig en lite utskällning, ojjsan förlåt..men är lite irriterad precis just nu..men de går nog bra ska vi se! ANDAS!!

Igår var en väldigt intressant och rolig dag. Var på studiebesök hela dagen på SAPA i Vetlanda och det var som sagt jättekul..lärorikt måste jag säga och ja, man fick en hel del att tänka på, hade ju en bra guide också =)
Efter en dag därborta åkte ja hem till Andreas och firade hans brorsa som fyllde 16 =), det var riktigt trevligt och kul att träffa lite släktingar och prata lite gojja =D
Blev en lugn och mysig kväll med lite film och plugg och så..
Och ÄNTLIGEN kunde ja sova en natt utan att vakna, gud så skönt de va..när klockan ringde kändes de som om ja precis hade somnat men de va skönt..Kunde till och med somna om efter att A hade åkt till jobbet och vakna igen med ett ryck när min klocka sen ringde haha.. tror ja behövde en natt med god sömn =D

Så nu har ja varit hemma typ 1 timma, efter att ha haft en trevlig frukost med trevlig sällskap och försökt hålla på med lite CAD, men de har inte gått så himla bra så ja ger mig nog på skisserna och lite planering inför kvällen.. japp det och en STOR kopp kaffe latte får de bli..

Sen som sagt, ladda inför kvällen..sjukt nervös är ja! men men, vi får se hur de går ;)

nu måste ja iaf fortsätta! Hoppas bara att irritationen släpper snart..!!
ANDAS ANDAS ANDAS!


(tack för att du får mig så lugn och glad, får mig att känna mig speciell, och även får mig att må bra,även om ja inte alltid visar de (känslor),framförallt inte nyss!! men du vet vad du gör med mig! du är .... PUSS på dig!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0