happy

Gud vilken underbar kväll och avslutning på denna helg det var igår! Kunde ju egentligen inte bli bättre? =)
Ja och far min åkte över till Andreas familj vid 2 tiden och blev väldigt varmt bemötta där =), blev serverade en otroligt god och härlig middag med otroligt trevligt sällskap!
Blev många timmar prat, skratt och lite så innan vi åkte hem igen. Då blev de slappa i soffan framför en bra film innan mina ögon och kropp sa god natt.
Så efter en lång och riktigt god natts sömn (behövligt ;P) så drog ja mig till skolan imorse för att gå igenom ett nytt litet projekt. Detta gjorde mig väldigt förvirrad och stressad men ja, får väl försöka ta det lugnt och tänka lite..
Men nu är jag hemma igen och har precis ätit lite lunch och ska väl hitta på något med pappa lilla snart..Kalmar eller något kanske, en promenad och så med =)

Sen så vet ja inte vad det är med mig.eller jo kanske men nej..ja vet inte.. Känner verkligen att det är vår i luften nu.. Ja är glad, pirrig och ja..allt sånt.de känns liksom lätt eller vad man ska säga och det är bra..trots detta projekt så känns det helt okej.
Kanske även är för att ja som sagt har haft underbara människor runt mig hela helgen plus solsken? jaja, ja vet inte..

Måste iaf försöka göra lite nytta nu! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0