fredag

En solig och härlig fredag =D.
Min glädje och den där "må bra känslan" sitter kvar i kroppen än idag och de är så underbart. =D
Morgonpromenad är avklarad och även en god och lång frukost plus en långdusch är va som har hunnits med nu på morgonen. Ska strax ta tag i skolan och sätta mig och skissa lite, även se klart på "avatar" innan ja ska bege mig till skolan för 3 timmar med psykologi, hoppas på en roligare lektion denna vecka hah.

Sen blir de hem för att ha en massa fredagsmys =D.. Blir en kväll med Andreas. Ska bli god middag (dock inga våfflor,trots våffeldagen ;P),äppelpaj och lite så som får stå på menyn för vår del.En sån där "relax-fredag".
Imorgon bär de av till Värnamo på middag. Trevligt trevligt ska de bli! och kul att se en annan del av småland också, få komma bort lite i all denna stress och vardag man lever i ;P

Nej men nu ska ja inte dra ut mer på tiden,gjort de tillräckligt..Dags att plugga och ja känner mig faktiskt rätt pepp på det med..Så här vill ja jämt må..de är ju så skönt, allt är så lätt då =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0