brunett

Haft en helt undebar helg med min fina vän och ja, kan inte klaga för fem öre..
Igår när vi va inne i Kinna så funderade vi på om ja skulle tona mig eller inte men ja är ju en liten fegis så köpte ingenting..men på något sätt så ångra ja mig igår kväll och imorse fick vi en impuls och åkte in och handlade en brunttfärg till lilla mig då..
Så hem igen och då hade ja ju såklart ändrat mig men då va de försent när redan halva håret var gjort..
Så japp, nu sitter ja här med lite brunt hår dåra..Fast de blev faktiskt bra ändå, lite ovant men ja är ändå ganska nöjd =)

Ska ut och hjälpa sötaste med maten, sen blir de lite mys innan vi åker till borås och sätter mig på tåget..Hem igen till vardagen och allt stress som hör till de..bajs bajs, dags att ta tag i allvaret och verkligheten igen då?
Har iaf haft de super som sagt, BEHÖVLIGT till 110 %!
Hoppas ni haft de bra!

(bilder kommer senare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0