åka bort

Imorgon, imorgon, imorgon! YES då äntligen. Var alldeles för länge sen vi sågs och nu äntligen ska vi ses! Kommer bli en så sjukt underbar helg som ja har sett fram emot länge. Behöver jag verkligen!

Varit en tuff dag idag men ja har klarat mig igenom den tack vare de nära i klassen, TACK! Skola halva dagen sen in till kalmar och höra om utlandsstudier (vilket gjorde mig sjukt förvirrad.. =S) och sen lite nyttigt innan ja kom hem och satte mig med den jobbiga texten ifrån culture studies..några sidor kvar plus massa annat skit som ska fixas.. nu är de mycke.. både fyskiskt och psykiskt!
Men så som sagt, en helg ute på landet med min bästa vän kommer väl till pass och det kommer inte att kunna beskrivas med ord hur bra det kommer bli.
Och tack mamma för de underbara och vackra mailet och slutet du skrev! Du är underbar och de värmde. Längtar tills du kommer hem så att ja får höra din röst igen. Saknaden är enorm. LOVE!


Så ska väl snart krypa ner i sängen och försöka sova lite,annars får de bli glo i taket eller ngt.. men sängen är nästa på tur iaf.
Skriver nog inget så ha en toppen helg. De kommer ja iaf!!

Som sagt, vi är inte så normala..egentligen.. men vi älskar varandra för DE VI ÄR!!
8 års vänskap säger allt! i vått och torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0