16/3

Med lite tårta,te med honung i och gott sällskap blev min sega dag igår riktigt bra ändå, gav ett plus på min förkylning liksom..blev mycke piggare..=) Och efter ett mysigt god natt samtal somna ja som en stock (redan halv 11) och sov hela natten,tihi, tills klockan ringde och DET var skönt!!

Skola hela dagen idag..började 9 och slutar vid 4..Nu har vi CAD, vilket gör att ja kan sitta här och skriva skit :P

Sen blir de lite handling o så innan ja ska hem och ha en bra och trevlig kväll! inge plugg för min del iaf,de orkar ja inte..
ladda upp för tvättstuga och frukostmöte hemma hos mig imorgon me några klasskompisar :) och sen kommer ju världens bästa pappa =D Iiih kommer bli en lång och underbar helg med honom, längtar och saknar så!

Hoppas ni får en bra kväll!!


vill ha vår och detta fina!snart så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0