var är våren?

Nu vill ja ha VÅR och sol, vill kunna gå i kortbyxor/kjol och linnen och bara njuta. Tror att alla vi behöver den där lilla kicken nu och bli lite piggare och gladare..Vintern har varit alldeles för lång och grå så lite färg nu tack! =D
Skulle va så otroligt härligt att bara åka iväg till något varmt land nu och bara ha det gött.Sola och bada eller bara gå och strosa, Ohh nej nej ja är inte avis på resterande familjen som är i USA och bara har de skönt.inte alls =D!! Det kan ja inte vara, inte för 5 öre ;P

Men ja, de är ju 1 mars och de sägs att våren ska va här men nej de tycker ja inte. Då ska de ju va varmt och soligt men så är de inte här hos oss iaf..Fast i helgen så kommer de nog ;)
Fast en sak som är bra är att jag får iaf njuta och ha det mys med mina nära och kära istället och på så sätt få lite energi och de ja behöver. Ge och ta, lite "personligt solsken" borde ju göra gott de med!

Så jag ska ta vara på det! Inte sabba mig eller så, utan som sagt. ha det bra!



ett leende förlänger livet sägs de ju, så ja LER!!  =)

 

förlåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0